Trencz godny XXI wieku od Burberry Prorsum

Ten wyjątkowy płaszcz stanowi doskonałe połączenie wygody z niewymuszoną elegancją. Jak prezentuje się jego oblicze w sezonie wiosna/lato 2010?

Burberry to kultowa dziś marka, której znak rozpoznawczy – charakterystyczna kratka to dziś synonim luksusu i elegancji. Jednak kiedy firma, stworzona przez Thomasa Burberry w 1856 roku, stawiała swoje pierwsze kroki na rynku odzieżowym, nacisk kładziono przede wszystkim na praktyczną stronę szytych ubrań. To właśnie Burberry jeszcze w XIX wieku opatentowało gabarydynę (funkcjonalny, nieprzemakalny materiał), a dopiero po pierwszej wojnie światowej pojawił się trencz w swojej kultowej postaci (z charakterystyczną podszewką w kratkę). Szybko trencz Burberry stał się hitem i synonimem luksusu. Marka dba, aby co sezon prezentować nowe, często zaskakujące wcielenie kultowego płaszcza.

Na obecną wiosnę i lato projektujący dla Burberry Christopher Bailey przygotował zaskakującą i jednocześnie niezwykle piękną propozycję. Trencze w kolekcji wiosna/lato 2010 zachwycają pastelowymi odcieniami kolorów i oryginalnymi marszczeniami i drapowaniami.

Zobacz też Emmę Watson w kampanii reklamowej wiosennej kolekcji Burberry Prorsum

You can leave a response, or trackback from your own site.

One Response to “Trencz godny XXI wieku od Burberry Prorsum”

  1. Natalia mówi:

    Ten beżoooowyy na Pani Blond jest cudowny!! :) :):)
    A czemu stronka już nie działa? Zapowiadała się fajnie :) :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

Leave a Reply